Jana Gajdová, zdravotní sestra v Ostravě, nám prozradila, že se zamilovala. Přečtěte si rozhovor a dozvíte se víc… Proč jste si vybrala práci zdravotní sestřičky v domácím prostředí klienta? Od malička jsem se pohybovala ve zdravotnickém prostředí, jinou možnost své…
Jana Gajdová, zdravotní sestra v Ostravě, nám prozradila, že se zamilovala. Přečtěte si rozhovor a dozvíte se víc…
Od malička jsem se pohybovala ve zdravotnickém prostředí, jinou možnost své práce jsem neviděla. 24 let jsem pracovala jako zdravotní sestra v nemocničním prostředí, tato práce mě přestala naplňovat. Připadalo mi, že klienti již nejsou lidé, ale jen nějaká čísla pro pojišťovnu, nedoléčení odcházeli domů a opět po týdnu byli, rozmrzelí, a ještě více nemocní, zpět. Bylo víc a víc papírové práce, na klienty nezbýval čas. Před vyhořením přišlo vysvobození v podobě mateřské dovolené. A najednou jsem musela přemýšlet, a že toho času bylo, co bude dál, jak se přizpůsobit rodině, a přitom dělat svou práci – pomáhat lidem. Byl to nádherný pocit, objevit inzerát na sociálních sítích o nabídce práce ve firmě TopHelp. Jediná obava byla z řízení auta, byla jsem v té době řidič, jak se říká pouze kolem ,,komína‘‘. Ale lákalo mě poznat práci s klienty a jejich rodinnými příslušníky v jejich domácím prostředí. Ta zvědavost byla tak velká, že mě nezlomila ani neznalost terénu ani moje omezené řidičské zkušenosti. Teď jsem nadšená, klienti jsou ve svém prostředí daleko klidnější, přijímají pomoc s pokorou a jejich uzdravování je daleko rychlejší. Rodiny v mnohých případech fungují na výbornou, jsou do všeho zapojovány a pomoc berou kladně. Největším poděkováním je usměvavý, spokojený a postupně uzdravující se klient. Samozřejmě jsou i příběhy smutné, ale i v těchto případech, jsou sami klienti i rodiny nesmírně vděčné za jakoukoliv pomoc v domácím prostředí na téhle poslední cestě.
Rodina, klienti a skvělý kolektiv.
Tohle všechno potřebuji, abych fungovala, jako milá, energetická a stále usměvavá sestřička, která se snaží plnit své povinnosti na 100 %. A já tohle všechno mám. Bez podpory rodiny, která má shovívavost k telefonátům a potřeby odjet ke klientovi, když je bezradný, by to vůbec nešlo. Klienti jsou jako moje druhá rodina, i když nějaké mantinely je třeba někdy vytvořit. Ale mám tak skvělé klienty a jejich rodiny, že tohle zatím není potřeba. Tak jako naše práce je různorodá, tak i klientela je různorodá. Do práce se každé ráno těším, vítají mě s úsměvem, někteří už se nemohou dočkat, prohodit aspoň pár slov. Práce mě baví a naplňuje, a když za vámi ještě stojí skvělý kolektiv s výborným vedením NENÍ ŽÁDNÝ PROBLÉM.
Co se týká pracovní doby – je flexibilní a to mi a mé rodině vyhovuje. Kolegyně jsou usměvavé, vstřícné a všechny problémy mají řešení. Totéž musím říct i k vedení – vše má řešení. Podporují vzdělávání sester, osobní hodnocení a různé další benefity.
Já jsem se zamilovala a hodně mi to prospělo. Tím, že si organizuji práci sama, stouplo mi sebevědomí – věřím si. U firmy jsem rok a půl, ujela jsem již přes 40 000 km a mám spoustu spokojených klientů. Kolektiv je skvělý, vždy si vyjdeme vstříc. Máme společné konzultace, kde se navzájem informujeme o našich klientech, kdyby náhodou někdo onemocněl, jsme všechny schopné se zastoupit. Jsem velice ráda, že jsem inzerát TopHelpu objevila, změnil mi život i pohled na celkové zdravotnictví. Jsem v této firmě ráda a všem co váhají ji vřele doporučuji, ať už jako naší kolegyni či našemu klientovi. Také se ZAMILUJETE.
Novinka
Darujte plus